Isi!

Tänään juhlitaan isiä. Oma isäni on tietysti maailman paras sellainen, mutta tiedostan olevani varsin puolueellinen tässä asiassa. Alla on Cat Stevensin koskettavan Father and son -biisin ikivanha musiikkivideo.

En ole poika, mutta isin kanssa käytiin aikoinaan monta aikuistumiseen liittyvää keskustelua. Naureskelin kerran isille, miten olin ennen hyvin mustavalkoinen, mutta nykyään oman kannan muodostaminen ei olekaan aina niin yksinkertaista. Isi vastasi, että: ”Sini. Sinusta on tulossa aikuinen.”

Isiltä myös olen oppinut minun elämässäni keskeiset tavat elää elämää. Selkärankaa on oltava, lupaukset on pidettävä. Hyvät tyypit ansaitsevat ja saavat hyviä asioita, eikä raha kasva puussa. Kaikista on pidettävä huolta. Sellainen isi minulla on, ja sellainen tytär minä olen yrittänyt olla.

Love, Sini

p.s. Hyvät tyypit eivät tänä viikonloppuna saaneet hyviä asioita, mutta siihen en jaksa tänään mennä. En pettymykseltäni kykene.

One thought on “Isi!

  1. Hellu sanoo:

    Hyvät opit on isi antanut!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

