Taas nuori oon!

Päivälleen 23 vuotta sitten kello 1.21 vedin ensimmäisen kerran keuhkoihini muutakin kuin lapsivettä. Synnyin Kuopion yliopistollisessa keskussairaalassa 20-vuotiaalle äidille ja loppu onkin sitten historiaa. Koska rakastan kaikkia juhlapäiviä ja -kausia (koska joulua juhlitaan kuukausi), tästä päivästä ei voi tulla muuta kuin hyvä. Ja sen kunniaksi aion piristää teitäkin paitsi TOP3-listalla myös Tauskin musiikilla. Mutta ei mennä asioiden edelle.

TOP3 syytä rakastaa syntymäpäivää

  1. Facebookin seinän täyttävät onnittelut. Niitä tulee tutuilta, puolitutuilta ja myös niiltä, joista et ole aivan varma. Hetken ajan on tärkeä ja rakastettu olo, kun kaikki muistavat kilpaa vanhenemistasi. Tai minun tapauksessani, arvokasta kypsymistä.
  2. Jo aamulla hymyilyttää. Sain aamiaisen sänkyyn ja se nyt saa kenet tahansa hyvälle tuulelle.
  3. Piirun verran vanhempi olo – tosin tämä pysyy tällä listalla tasan siihen asti, kunnes on oikeasti vanha. Serkkuni Katja kutsui minua vanhukseksi jo ennen tätä, mutta jatkoi toki edelleen visioimalla, miten hän saa paljon perintöä, kunhan kuolo korjaa mut muiden vanhusten mukana. Äiti taas ei lämmennyt mun selitykselle siitä, miten 23 on melkein 25  ja 25 on melkein 30. Äidillisesti vastaus oli tietenkin: ”Höpö höpö.” Heti aamusta mulla oli ryppyisempi olo, mutta kun kielsin tuijottamasta mun ryppyjä, mulle vaan naurettiin. Mikä muuten on se ikä, kun pitäisi aloittaa ryppyvoiteen käyttäminen?

Ja sitten sitä Tauskia, tätähän te oikeasti odotitte. Olen syvästi pahoillani, etten löytänyt tästä mitään virallista musiikkivideota, vaan joudutte tuijottamaan kotikutoista Tauskin naamoja täynnä olevaa videota.

Rakkautta tällekin perjantaille!

Love, B-day girl

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

