The boy who pooped (and other stories)

Eilen tapahtui seuraavaa:

– Aamulla minulle soitti Mikko P. (myöh. Lulu), joka pyysi minua ostamaan itselleen lipun Akateemiseen Aurajokilaivuritutkintoon, tuttavallisemmin AATU:un. Koska olen ihana ja sympaattinen ihminen, toteutin Lulun toiveen.
– Iltapäivällä menin töihin purkamaan neljäksi ja puoleksi tunniksi humalaisten opiskelijoiden aiheuttamia jonoja. Loistavan kiireinen iltapäivä!
– Kävin YLEn Eurovaalistartissa. Näin turkulaisena – joka toki olen – on kyllä sanottava, että YLEn toiminassa ei (tälläkään kertaa) ollut järjen häivää. Vaalistartti oli sijoitettu Aurajoen rannalle Forum Marinumin eteen. Siis paikkaan, jonne kukaan normaali turkulainen ei torstai-iltana yhdeksän aikoihin eksy edes vahingossa. Loistavaa maanläheisyyttä ja koko kansan palvelemista!! Paikalla ei siis ollut muita kuin ehdokkaita, tukitiimejä ja kaiken maailman pahvi-Riikkoja.
– Lulu ja Lulun tytöt löytyivät Edisonista, minne minä ja Fantti suuntasimme. Hämmentävää, että onnistuin saamaan itseni ulos sieltä juotuani ainoastaan kaksi siideriä. Olen orastavasti ylpeä itsestäni.
– Nauroin eilen niin paljon, että vatsalihaksiin koskee tänään.
– Majoitin kuusi ihmistä ja nyt kotini tuoksuu…no…mielenkiintoiselle.

Love, Sini

p.s. Tapahtuu tänään:

– Samaa sukupuolta olevien parien sisäistä adoptiota koskevasta lakiesityksestä äänestetään eduskunnasa tänään kello 13. Toivotaan, että lopputulos turvaa jo nyt sateenkaariperheissä elävien lasten oikeudet aidosti tunnustettuun perhemuotoon.

One thought on “The boy who pooped (and other stories)

  1. […] itsesuojeluvaiston puutteesta kertoo myös se, että huomenna mun kotiini on tulossa Lulu (ks. täältä), mutta Lulu ei tuokaan mukanaan kivoja tyttöjä, vaan tuntemattomia miehiä. Niille mä aion […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

